Op dit moment hebben wij een telefoonstoring vanaf een aantal providers. Onze leverancier is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Onze voorzorgsmaatregelen met betrekking tot het Coronavirus.


In navolging van de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid om de verspreiding van het Corona-virus te beperken, zal ook Houseview per direct maatregelen nemen tot nader order (update 23-03-2020 16:00).

De volgende maatregelen zijn van kracht:
- Wanneer onze medewerkers de opdracht gaan uitvoeren, verzoeken wij het aantal mensen in het object te minimaliseren;
- Tevens verzoeken wij degenen die in het object aanwezig zijn niet mee te lopen en in 1 ruimte te verblijven;
- Wanneer er mensen in het object aanwezig zijn die griepverschijnselen vertonen dan wordt de opdracht uitgevoerd door sleutels op te halen of wordt voorlopig de opdracht niet ingepland tot nader order;
- Wanneer een van onze medewerkers symptomen van griep vertoont, zullen wij proberen tijdig de afspraak annuleren of voor een andere oplossing zorgen;
- Onze medewerkers geven geen hand bij aankomst/vertrek en houden gepaste afstand (minimaal 1,5 meter);
- Afspraken van medewerkers worden, waar mogelijk, gescheiden van elkaar ingepland;
- Het is mogelijk dat de oplevering van producten als gevolg van de richtlijnen enige vertraging oplopen. Dit kan ook gelden voor onze bereikbaarheid. Uiteraard proberen wij dit tot een minimum te beperken. We vragen hiervoor dan ook begrip.
- Onze klantenservice is in deze periode van 09:00 tot 17:00 bereikbaar in plaats van 08:30 tot 17:30.

We vertrouwen op je begrip voor deze maatregelen en informeren al onze klanten via onze website en Facebook over de meest actuele ontwikkelingen. Waar passend nemen we aanvullende maatregelen volgens RIVM voorschriften om verdere verspreiding van het coronavirus te beperken. Boven alles staat de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en klanten centraal. 

Zorg goed voor elkaar! 💛

Team Houseview